AK Parti'deki görevinden alınmıştı: Bir kadını darp eden Melih Ünlüer serbest bırakıldı

Kırşehir'de, Kaman Ceviz Festivali'ndeki bir konserde yer tartışması yüzünden Fatma Banu Çoban’ı darp eden AK Parti Keskin Gençlik Kolları Başkanı Melih Ünlüer serbest bırakıldı. Ünlüer AK Parti’deki görevinden alınmıştı.



Kırşehir'in Kaman ilçesinde düzenlenen Kaman Ceviz Festivali’nde yer sebebiyle çıkan tartışmada Fatma Banu Çoban’ı darp ederek burnunu kıran Melih Ünlüer, gözaltına alınmasının ardından serbest bırakıldı.


13 Ekim’de düzenlenen festivalde Fatma Banu’yu darp eden Ünlüer, ifadesinin ardından serbest kaldı. Habertürk’ün haberine göre Ünlüer, ifadesinde suçlamaları kabul etmedi. Ünlüer, AK Parti Keskin Gençlik Kolları Başkanlığı görevinden alınmıştı.


NE OLMUŞTU?


Fatma Banu Çoban, akrabalarıyla Sefo'nun konserini dinlemek için 13 Ekim günü festivale gitti. Konserde ön taraflarda boşluk bulan Çoban’a bir kadın "Burası bizim yerimiz nasıl geçersiniz" dedi. Ardından araya giren kadının kocası, Çoban'a yumruk attı. Çoban'ın yüzüne yumruk atan kişinin AK Parti Keskin Gençlik Kolları Başkanı Melih Ünlüer olduğu belirlendi. Burnuna aldığı darbeyle yere yığılan Çoban'ın yüzü kanlar içinde kaldı. Olay polise bildirildi.


BİR KADINI DARP EDEN AK PARTİLİ MELİH ÜNLÜER GÖREVDEN ALINDI


Çoban, "Kırşehir'den teyzem, kuzenim ve yeğeniyle birlikte Kaman'daki Sefo konserine gittik. Ön kısımda yer aldık. Boşluk bulunca da yan tarafa geçtik. Bir kadın bize 'Burası bizim yerimiz nasıl geçersiniz' gibi sözler sarf etti. Ben de alanın boş olduğunu söyledim. Sonra o kadının eşinin kolu birkaç kez bana değdi. Ben kendisin uyardım, hiç oralı olmadı. Başkasının kolu onun eşine değince, eşimle nasıl temas edersin diye bir genci tehdit etti.


Daha sonra yer nedeniyle benimle üsluba uygun olmayan bir şekilde konuşmaya başladı. Ben de daha sonra eşi olduğunu öğrendiğim kişiye 'sevgilinize söyler misiniz daha uygun konuşsun bizimle' diye uyardım. Kadın ise 'sen benimle nasıl böyle konuşursun' diyerek yakamdan çekti. Ben tam siz ne yapıyorsunuz diyecek iken dana sonra ismini öğrendiğimiz eşi Melih Ünlüer bana yumruk attı ve ben yere düştüm. Nefesim kesildi” dedi.


Melih Ünlüer ile eşi bu sırada festival alanından ayrıldı. Olay yerine gelen polis ekibi, çağrılan ambulansla Çoban'ı hastaneye sevk etti. Hastanede yapılan incelemede genç kadının burnu kırıldığı görüldü ve ameliyata alındı. Aldığı darbe sonucu nefes almakta zorlanan Çoban, ilk ameliyatla rahat nefes almaya başladı. Fatma Banu Çoban, 5 ay sonra ikinci kez ameliyata alınacak.

Comments

Popular posts from this blog

Bir aylık evlilik cinayetle bitti

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

2 çocuk annesi, hapishane ve ev arasındaki mesafe nedeniyle 7 aydır çocuklarını görmüyor.