5 ilde 40 bin öğrenciye eğitim desteği

Türkiye'nin deprem bölgelerinde yer alan 5 il ve bu illere bağlı ilçelerde eğitim gören öğrencilere yönelik önemli bir destek programı hayata geçirildi. 


Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan duyuru, depremzedelerin eğitim hayatına katkı sağlamayı amaçlıyor.


Milli Eğitim Bakanlığı ile Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından depremden etkilenen Adıyaman, Hatay, Kahramanmaraş, Malatya ve Gaziantep'in İslahiye ve Nurdağı ilçelerindeki özel okullarda öğrenim gören 40 bin öğrenciye eğitim ve öğretim desteği verilecek. 2023- 2024 eğitim ve öğretim yılında uygulanacak destek programına dair ayrıntılar, Resmi Gazete'de yayımlanan tebliğle kamuoyuna duyuruldu.


Tebliğe göre, bölgedeki okul öncesi eğitim kurumlarından liseye kadar olan tüm kademelerde eğitim gören öğrencilere maddi destek sağlanacak. Bu destekle birlikte toplam 40 bin öğrencinin eğitimine katkıda bulunulması hedefleniyor.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor