Kadın Olmak Her Yerde Çok Zor

Evlilik Teklifini Reddettiği için Yakılarak Öldürülen Kadının Hüzünlü Hikâyesi



Tüm kadınların sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu bir dünyada şiddete ve cinayet olaylarına maruz kalmadan yaşamalarını umut ederken her geçen gün bir kadın cinayeti ile karşı karşıya kalıyoruz


Üzücü olay, Jharkhand eyaletinin Dumka semtinde meydana geldi. 19 yaşındaki Ankita Kumari, uzun süredir 23 yaşındaki Shahrukh Hussain isimli gencin tacizine maruz kalıyordu. Ankita'yı uzun zamandır takip eden ve evlilik teklifinde ısrarcı olan Hussain, genç kadından olumsuz bir cevap alınca onu ölümle tehdit etti. Hain planını ise 23 Ağustos'ta sabah 04.00 sularında gerçekleştirdi. Genç kadın uyurken odasının penceresinden Ankita'nın üzerine benzin döküp vücudunu ateşe verdi.



Ankita Kumari Singh, ifadesinde sanığın kendisini yaklaşık 10 gün önce aradığını söyledi: 'Pazartesi akşamı saat 20.00 civarında beni tekrar aradı ve eğer onunla konuşmazsam beni öldüreceğini söyledi. Ayrıca beni tehdit etti. Bu durumu babama anlattığımda babam salı günü adamın ailesiyle konuşacağını belirtti. Akşam yemeğimizi yedikten sonra yattık. Ben başka bir odada yatıyordum. Salı sabahı sırtımda bir ağrı hissettim ve yanık kokusu aldım. Gözlerimi açtığımda Shahrukh'u ve arkadaşı Naeem lakaplı kişiyi kaçarken gördüm. Acıdan bağırmaya başladım ve babamın odasına gittim. Ailem yangını söndürdü ve beni hastaneye götürdü.' ifadelerini kullandı.



Ankita Kumari'nin verdiği ifadeden sonra Shahrukh Hussain ve kimliği tespit edilen arkadaşı Chhotu Khan gözaltına alındı. Katilin gözaltına alınırken kayda alınan videosunda kameralara sırıtması ise gözlerden kaçmadı. İşlediği suçtan pişman olmadığını gösteren rahat tavırları sosyal medyada büyük tepkiye neden oldu. Bu sırada Phoolo Jhano Tıp Fakültesi Hastanesine götürülen genç kız, durumu kritik olduğu için Ranchi'deki RIMS Hastanesine transfer edildi


Ailesi genç kızın hayata tutunmasını büyük bir umutla beklerken üzücü haber pazar günü saat 02.30 civarında geldi. Vücudunun %45'i yanan Ankita Kumari, henüz 19 yaşındayken hayata gözlerini yumdu.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor