BAE'den Pakistan'a yardım

 


Ortak Harekât Komutanlığı tarafından temsil edilen Savunma Bakanlığı, BAE tarafından Pakistan'a sağlanan insani yardımı taşımak için bir hava köprüsü inşa ediyor.

BAE'nin dört bir yanından yüzlerce gönüllü, Pakistan'daki selden etkilenen insanlar için acil yardım paketleri hazırlamak için "Biz Sizinleyiz" girişimine katıldı.


Kampanya ile 30.000 gıda paketi olmak üzere 1.200 ton gıda, sağlık ve genel hijyen malzemesi tedarik edildi.


"Biz Sizinleyiz" girişimi, ülkedeki insani yardım ve hayır kurumları tarafından yönetiliyor ve halkı, etkilenen Pakistanlı ailelerle dayanışma göstermeye çağırıyor. Emirlikler Kızılayı Kurumu, Dubai Cares ve Şarika Yardım Derneği, gönüllüleri Volunteers.ae adresindeki girişime katılmak için kaydolmaya davet ediyor.


Pakistan'daki sel felaketi.. Etkilenenler köylerinin yerlerini bilmiyor


BAE, acilen Pakistan'a yardım paketleri teslim edileceğinden, etkilenenlere acil destek sağlayan ilk ülkeler arasında yer aldı.

 

Topluluk gönüllü etkinliği, Abu Dabi Ulusal Sergi Merkezi , Expo City Dubai ve Expo Center Sharjah'da düzenlenen BAE genelinde üç yerde her yaştan ve milletten vatandaşların ve sakinlerin katılımına tanık oldu. 


Emirlik insani desteğinin, ilkeleri Kurucu Baba, rahmetli Şeyh Zayid bin Sultan El Nehyan tarafından belirlenen BAE'nin küresel insani rolüne dayanarak, dünyadaki tüm etkilenen topluluklara yardım eli sağlamak için uzandı.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor