BAE, Sudan'daki sellerden etkilenenlere yardım gönderdi.

İkinci bir BAE yardım uçağı Hartum'a ulaşır.



İnsani çabalar devam etmekte ve kalkınma girişimleri, merhum kurucu Şeyh Zayed bin Sultan Al Nahyan'ın iyilik yapma ve yapmaya devam etme yaklaşımı doğrultusunda ve BAE Başkanı Şeyh Muhammed bin Zayed Al Nahyan ve BAE Başkan Yardımcısı Şeyh Muhammed bin Raşid Al Maktoum'un direktiflerinin uygulanmasında, BAE'nin bölge ve dünya düzeyinde insani çalışmalarda lider olmaya devam ettiği yönünde artmaktadır.


- BAE, yoksulluğu azaltmayı ve açlık, hastalıklar, salgın hastalıklar ve yetersiz beslenmeyle mücadele etmeyi amaçlayan girişimlerde bulunuyor.


Hastalıklara ve salgınlara karşı mücadele ile ilgili olarak, BAE'nin çabaları, küresel olarak birden fazla düzeyde Corona pandemisi "COVID-19" ile mücadelede önemli bir rol oynamıştır.


Ancak sel, deprem, volkan ve yangın gibi doğal afetlerin mağdurları için yardım açısından, BAE her zaman yardım eli uzatmak, etkilenenlere yardım etmek ve desteklemek için mevcut olmuştur.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor