29 yaşındaki Pınar Damar'ın cesedi bulundu, gerçek ortaya çıktı!

 Bağcılar'da ağaçlık alanda bulunan cesedin kayıp olarak aranan Pınar Damar'a ait olduğu ortaya çıktı.


Kayıp ihbarıyla aranırken Bağcılar'da ağaçlık alanda cansız bedeni bulunan 29 yaşındaki Pınar Damar'ın ölümüyle ilgili gözaltına alınan Metin A.'nın cinayeti itiraf ettiği öğrenildi. Öte yandan katil zanlısının Adli Tıp önünde aile üyelerinin haykırışlarını izlediği görüntüler şoke etti.


İstanbul'da Bağcılar Mahmutbey Mahallesi'nde salı günü akşam saat 19.00 sıralarında ağaçlık alanda bulunan Pınar Damar'ın cansız bedeni Küçükçekmece Gasilhanesi'nden teslim alındı. 

Acılı baba, kadın cinayetlerinin son bulması için çağrıda bulundu. Baba Mustafa Damar, "Bu canileri ortadan kaldırın. Bu katiller arka kapıdan girip ön kapıdan çıkıyorlar. Bu canilerin idam edilmesi için kanun çıkartılsın. İdamı bütün halk istiyor. Ben iki gündür buradayım, çok fazla kadın cenazesi geldi buraya" dedi.


Bayramı kızıyla birlikte Antalya'da geçirdiğini belirten Damar, "Hiçbir sorunu yoktu. Şüphelendiğimiz kimse yok. Kardeşimin damadı için konuşulanlar, iddia araştırıyorlar. Bu olayın peşini bırakmayacağız. Basın ve devletle birlikte, bu işin peşini bırakmayacağız. Eğer devlet onun cezasını vermezse, idam ettirmiyorsa, biz kendimiz cezasını veririz. Halka da sesleniyorum, bu canileri ortadan kaldırın" diye konuştu.


Metin A.'nın Pınar Damar'ı boğarak öldürdüğünü itiraf ettiği öğrenildi. Metin A.'nın Pınar Damar ile ilişkisi olduğunu öne sürerek göl kenarında boğduktan sonra ağaçlık alana attığını söylediği kaydedildi.


Cinayet Büro Amirliğinde sorguya alınan Metin A.’nın, “Onun kuzeniyle 7 yıldır dini nikahlı olarak evliyim. Yaklaşık 4 yıldır da Pınarla gönül ilişkimiz var. Pınar 1 yıldır başka bir erkekle çıkıyormuş. Pınar’ı aradım telefonumu açmadı. Sonra yalan söyledi. Sevgilisiyle gittiği kafeyi sosyal medyadan buldum. Daha sonra oraya giderek bekledim. Eve bırakınca araca binmesini söyledim. Konuşmak için arabaya aldım. Arabada tartıştık. Bana hakaret etti, tokat attı. Boğazını sıktım hayatını kaybetti. Bağcılar’daki ormanlık alana attım” diyerek cinayeti itiraf ettiği öğrenildi. Şüpheli Metin A., emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.


Öte yandan Metin A.'nın olay gecesi Pınar Damar'ı aracıyla takip ettiği görüntüler ortaya çıktı.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor