Şiddet uygulayan kocasını öldüren Fatma tahliye edildi, kayınvalidesi sevinçten ağladı



Konya'da duvarda gördüğü böcek nedeniyle 2 çocuğu ve kendisine şiddet uygulayan alkollü eşi Mustafa Koç’u (48) bıçaklayarak öldüren Fatma Koç, (52) yargılanmasına başlandığı ilk duruşmada tahliye edildi. Duruşmaya gelen Fatma Koç'un kayınvalidesi Güllü Koç, karar sonrası sevinç gözyaşı döktü.



Olay, 4 Ocak’ta saat 19.30 sıralarında Beyşehir ilçesi Hamidiye Mahallesi’nde meydana geldi. Eve alkollü geldiği öne sürülen Mustafa Koç, iddiaya göre lavabonun kenarında gördüğü böcek nedeniyle 17 yaşındaki oğlu ve 13 yaşındaki kızı ile eşi Fatma Koç’u dövmeye başladı. 3 çocuk annesi Fatma Koç, saldırıdan kurtulup mutfaktan aldığı bıçağı eşinin göğsüne saplayarak öldürdü. Olayın ardından gözaltına alınan Fatma Koç tutuklandı. 


Hakkında `kasten öldürme´ suçundan dava açılan Fatma Koç, Seydişehir Ağır Ceza Mahkemesi´nde bugün ilk kez hakim karşısına çıktı. Mahkeme heyeti duruşmada önce tarafları dinledi. Davaya katılarak şikayetçi olmadığını söyleyen Mustafa Koç´un annesi Güllü Koç, "Ona oğlum demekten utanıyorum. Çok eziyet eden biriydi. Ben gelinimden şikayetçi değilim o karıncayı bile incitmeyen bir kadın. Oğlumun yanında ona 24 yıl katlandı. Ben gelinimin tahliyesini istiyorum" dedi.


Fatma Koç´un oğlu E.K duruşmadaki ifadesinde, "Babam sürekli eziyet ederdi, döverdi, alkol alırdı. Annem sürekli engel olmaya çalışırdı. Olay günü alkollü geldi. Annem ve ben kolundan tutup içeri aldık. Tuvalete gitti duvardaki örümceği görmüş. Kardeşimi çağırdı, kafasından tutup duvara vurdu. Sonra kardeşimi kafasını duvara vura vura götürdü. Kardeşimi kurtarmaya çalıştım, 'baba vurma' dedim. `Ölsün gebersin´ dedi. Annem mutfaktan bıçağı alıp babama gösterdi. `Çocukları bırak´ dedi. Annemin üzerine gitti, annem bıçağı savurdu. Annem bir daha savurdu, o sırada babam tokat attı. Annem savurduğu bıçağı görmeden o sırada bıçak göğsüne gelmiş. Babam göğsünü tutarak içeri girdi annem bağırmaya başladı. `Çocuklar yardım edin´ dedi ambulans geldi. O sırada babam ölmüştü" dedi.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor