Münevver Karabulut'un babası, Cem Garipoğlu'nun mezarını açtırmak istiyor



 Cinayete kurban giden biricik kızı Münevver Karabulut'un kalbi acılarla dolu babası Süreyya Karabulut, katil Cem Garipoğlu'nun intihar etmesinden sonra tam 8 yıldır kalbinde taşıdığı dinmeyen şüphesini SABAH'tan Gül Kireklo'ya anlattı. Süreyya Karabulut (56) "8 yıldır kabusun içindeyim. O celladın cesedini görseydim belki ikna olurdum. 

Ama cesedini göstermediler. İntihar ettiğine inanmıyorum çünkü böyle bir celladın kendi canına kıyabileciğine inanmıyorum. Ya öldürüldü ya kaçırıldı. Bayramdan sonra mezarının açılmasını talep edeceğim. Yoksa bu kabus bitmeyecek"dedi.


Vahşi bir cinayetle hayatını kaybeden Münevver Karabulut'un babası Süreyya Karabulut, cezaevinde intihar eden katil Cem Garipoğlu'nun mezarını açtırmak istediğini söyledi. Karabulut şüphelerinin ancak mezarın açılmasıyla giderileceğini söyledi


Münevver Karabulut, henüz 18 yaşındayken, 3 Mart 2009’da, Cem Garipoğlu tarafından öldürüldü. Karabulut’un cesedi parçalara ayrılmış halde, bir bavul ve gitar çantası içinde Etiler’deki çöp konteynerinde bulundu.


Cinayetin ardından kaçan Cem Garipoğlu, 197 gün sonra teslim oldu. Yargılamanın ardından mahkum olan Garipoğlu, 10 Ekim 2014 tarihinde, Silivri 5 No’lu L Tipi Cezaevinde intihar etti.



Olayın kamuoyuna yansımasıyla birlikte Garipoğlu’nun akıbeti hakkında birçok iddia ortaya atıldı. Cem Garipoğlunun intihar etmediği; ölen kişinin başka biri olduğu, kaçırıldığı ya da öldürüldüğü söylendi.


Savcılığın ve Adli Tıp’ın raporlarına rağmen bu iddialar yıllarca dillendirildi. Münevver Karabulut’un babası Süreyya Karabulut da yıllardır, Cem Garipoğlu’nun intihar etmediği iddiasını sürdürüyor. Raporlara rağmen iddiasının arkasında duran baba Karabulut, şüphelerinin ancak Garipoğlu’nun mezarının açılmasıyla giderileceğini söylüyor.


Sokakta karşılaştığı kişilerin katilin intihar edip etmediğiyle ilgili sorular sorduğunu belirten Süreyya Karabulut, şunları söyledi;


“Cem Garipoğlunun mezarını bayramdan sonra açtırmak istiyorum. Mahkemeye başvuracağım. Bu, benim en doğal hakkım. Sokaktaki vatandaş bana soruyor, öldü mü, öldürüldü mü, kaçırıldı mı? Bu soruların en doğru cevabı için mezarın açılmasında fayda var. İnşallah açtıracağım. Bu süreçte neyle karşılaşırım bilemiyorum. Henüz bununla ilgili bir adım atmadım. Avukatımla bile görüşmedim.”

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor