Meral Akşener: Türkiye yaptırımların yanında yer almalıydı

 


Fox TV’de yayınlanan Çalar Saat programına konuk olan İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İsmail Küçükkaya’nın gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.


Akşener, Rusya’nın Ukrayna’yı işgaliyle başlayan savaş ve Antalya’da iki ülkenin Dışişleri Bakanlarının bir araya gelmesiyle ilgili, “Antalya’daki görüşmeden keşke sonuç çıksaydı. Kayda değer bir şey çıkmadı ama bu adımlar güzel adımlar. Otoriter rejimlere gözler kapatıldı. İnsanların barışını göz ardı etti. Bu tarz yönetimler yayılmaya başladı. Burada ben Rusya’yı kastetmiyorum. Sırtını sıvazlayan bir Batı dünyası var. Zelenskiy AB’ye girecem demişti ve oy almıştı. Gerçek bir seçimle gelmişti, seçimle giderdi. Putin ‘sen bunu yapamazsın, işgal edecem’ dedi. Bunu savunmamız mümkün değil. Batı da bu işgalde sınıfta kaldı” değerlendirmesinde bulundu.



Batı’nın Ukrayna işgalinde sınıfta kaldığını kaydeden Akşener, Türkiye’nin de yaptırımlara katılması gerektiğini savundu. Akşener, şöyle konuştu: “Rusya’daki Putin’in inanılmaz sert yönetiminde bulunduğu bir yerde eylem yapan Rus vatandaşlarını ben selamlıyorum. Batı burada sınıfta kaldı. Türkiye yaptırımların yanında yer almalıydı. Şahsi ilişkiler üzerinden yürüyen bir dış politika var.



Ekonominin nasıl düzeleceği’ şeklindeki soruya da Akşener, “Erdoğan çıkıp ‘milletim özür dilerim elimi soktum bu işe olmadı’ demeli. Merkez Bankası ve ekonominin başına hesap verebilir insanlar getirmeli ve hiçbir şeye karışmıyorum demeli. Göreceksiniz her şey düzelir. Arkadaşımız ‘bay uzman'” ifadesiyle yanıt verdi.


‘ERDOĞAN DÜZENLİ OLARAK DOKTORLARI DÜŞMAN İLAN EDER’


İYİ Parti lideri Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın doktorlar için “giderlerse gitsinler” şeklindeki açıklamasının hatırlatılması üzerine, “En son doktorlar işte. Erdoğan düzenli olarak düşman ilan eder. 2002’de doktorların hiçbir işe yaramadığını iğnelerini hemşerilere yaptırdığını söylemişti. Daha düşük alan doktorlarla diğerlerini karşı karşıya getiriyor.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor