Araç Kullanırken Telefonla Konuşan Şoföre Polisten Dayak



Ordu'nun Gürgentepe ilçesinde minibüs kullanan Yetiş Arıkan'ın, araba kullanırken telefonla konuşurken polisin plakasının fotoğrafını çektiğini gördüğü bildirildi . Polis, Arıkan'ı darp ederek araçtan dışarı çıkardı ve yere yatırdı. Hastaneden sağlık raporu alan Arıkan, 2 polisten şikayetçi oldu. 


Yolculuk sırasında telefonla konuşan sokağa çıkma yasağından sorumlu polis ekibi Arıkan'ı tabela ile uyardı. Yetiş Arıkan telefonu kapatıp yoluna devam etti. Ancak aynaya baktığında polisin plakasının fotoğrafını çektiğini fark etti.

Bunun üzerine geri dönerek polislere, “Abi niye fotoğraf çektin? Beni uyardıktan sonra “telefonu bıraktım” dedi. Bir süre sonra minibüs şoförü Arıkan ile polisler bu konuda tartışmaya başlayan polis arasında çatışma çıktı.


TARTIŞMA ŞİDDETE DÖNÜŞTÜ

Kavga çıktıktan sonra polisler Yetiş Arıkan'ı yere yatırıp kelepçe takmaya çalışırken polis ona vurdu. Polis tarafından yere indirilen Yetiş Arıkan, "nöbetçi bir polise direnme" suçlamasıyla karakola götürülerek ifadesi alınarak serbest bırakıldı. Saldırı raporunu alan Arıkan, jandarmaya giderek polise karşı şikayette bulundu.

Gün içinde yaşanan kavga ve soygun anı bir vatandaş tarafından saniyelerle kayıt altına alındı. Video, Arıkan'ın kendisini kelepçeleyen polisi de tekmelemeye çalıştığını gösterdi. Polis, Arıkan'ın hareketine de yumruklarıyla tepki gösterdi. Arkadaşları öfkeli polis memurunu sakinleştirmekte zorlandı.

ARAÇTAN İNDİRİP DARP ETTİLER

Yetiş Arıkan, jandarmadaki ifadesinde, konuşmaya geri döndüğünü söyleyerek, polislerin kendisine küfür ve hakaret ettiğini iddia etti. Arıkan, "iki polisin kendisini araçtan zorla çıkardığını iddia ederek, “Beni araçtan çıkardılar ve üzerime baskı yaptılar.” dedi ,O anda ayağa kalkmaya çalışıyordum. Sorunumu da anlatmak istedim. ama hiçbir polis beni dinlemedi, yere baskı yaparak beni kontrol altına aldılar.onlara karşı gelmedim, tehdit ve hakaret etmedim.

Comments

Popular posts from this blog

Soğuk hava nedeniyle aracına aldığı yolcu tarafından vurulan taksici kurtarılamadı

Aile İçi Şiddetin Küçük Sesi Nasıl Kısıtladığı

Türkiye - BAE çıtayı yükseltiyor